Garantie extinsa
Pentru toate piesele de mobilier se asigura garantia pe o perioada de 2 ani, timp in care vom inlocui/repara piesa de mobilier pentru defectiunile constatate. Pentru feroneria BLUM oferim o garanție de 10 ani.
Garantia se aplica pentru:
• defecte de fabricatie/ executie
• defecte ale materialelor
• vicii ascunse
• defectele de proiectare
• montajului necorespunzator efectuat de catre executant
Aceasta garantie nu acopera defectele aparute ca urmare a altor cauze, cum ar fi:
• utilizarea defectuoasa a mobilierului:
• taieturi
• zgarieturi
• depozitare/ asezare pe suprafete cu diferente de nivel
• pastrarea sau utilizarea in umezeala sau igrasie
• pastrarea in medii cu rozatoare sau alti daunatori.
• ingrijirea si intretinerea necorespunzatoare a mobilierului:
◦ curatare cu substante si materiale neadecvate,
◦ punerea in contact cu obiecte fierbinti/ murdare
◦ expunerea directa in razele solare puternice sau lumina incandescenta puternica
◦ pastrarea umezelii pe suprafata mobilierului
◦ expunerea mobilierului la caldura excesiva
• modificari aduse mobilierului de terte parti, altele decat reprezentantii Producatorului
• modificari aparute ca urmare a trecerii timpului sau a utilizarii normale a mobilierului
• factori externi exeptionali (inundatii, incendii, cutremure etc)
• nu sunt considerate defecte de fabricatie diferentele de nuante sau de textura ale materialelor naturale precum lemnul masiv, furnir etc.
De asemenea este inevitabil ca nuantele/ culorile pieselor inlocuite sa nu difere de culoarea pieselor orginale. Insa Excutantul va face tot posibilul sa asigure nuante cat mai apropiate de cele originale, astfel incat diferentele sa fie cat mai putin vizibile sau chiar neobservabile. Totusi executantul nu poate fi facut raspunzator de diferentele de nuante ale pieselor inlocuite la intervale diferite de timp.
Pentru a evita pierdea garantiei, recomandam citirea cu atentie a instructiunilor de intretinere a mobilierului, care sunt disponibile pe site-ul https://mobilastardesign.ro, in format printat (la predarea mobilierului) sau, la cererea clientului, in format electronic, transmis la o adresa de mail valida comunicata de client.
Aceasta garantie nu este valabila pentru serviciile externalizate, cum ar fi materialele printate de firme specializate de print (lemn/ sticla).
Atentie! In mod deosebit se va avea grija ca mobilierul de bucatarie sa nu fie expus la pe perioade lungi la umezeala/ umiditate/ aburi sau caldura excesiva.
Pentru a beneficia de garantie, clientul trebuie sa notifice in scris Executantul pe adresa de mail contact@livein.ro si sa prezinte dovada platii, specificand defectele constatate. Clientul va permite accesul reprezentantului executantului pentru a face constatarile. Executantul va face toate eforturile pentru a asigura satisfactia clientului prin a solutiona cat mai rapid solicitarea clientului atata timp cat se vor indeplini toate conditiile expuse mai sus. Termenul aproximativ de finalizare a reparatiilor necesare se va estima in functie de daunele constatate si de specificatiile proiectului.
Producatorul va fi exonerat de orice raspundere in cazul in care clientul nu anunta cat de repede cu putinta despre defectiunea aparuta sau in cazul in care intervine cu reparatii proprii asupra unei defectiuni aparute.